.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سند راهبردی توسعه فناوری اطلاعات اجرایی میشود

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به رشد فزاینده دانایی محوری در کشور اظهار داشت: پارامترهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه پنجم توسعه گنجانده شده است.
به گزارش مهر، پرویز رحمتی بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران در جمع خبرنگاران در ساری افزود: در سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برنامه های لازم جهت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش دولتی و اشاعه آن توسط بخش خصوصی گنجانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های سند راهبردی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور بر اساس سیاست های اجرایی اصل 44 قانون اساسی تبیین شده و در پروسه پنج ساله به مرحله اجرا خواهد رسید.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به اینکه 20 درصد اعتبارات سالانه وزارتخانه ها در برنامه پنج ساله توسعه باید صرف توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات شود، تصریح کرد: بسیاری از کمبود قوانین مربوط به فعالان فناوری اطلاعات، در سند برنامه پنجم ارائه و در صورت تصویب رفع خواهد شد.

رحمتی با بیان اینکه قریب به چهار هزار نفر فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور هستند، یادآور شد: فرهنگ استفاده صحیح از فناوری اطلاعات در نهادها هنوز نهادینه نشده است.

وی با اعلام اینکه این سازمان در صدد تدوین برنامه سال آی تی کشور است، افزود: تعامل سازمان با قوه قضاییه و وزارتخانه های مرتبط با فناوری اطلاعات تنگاتنگ است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با بیان اینکه اثرات ناشی از بحران جهانی بر بازار در صنعت آی تی ایران کمتر بوده است، افزود: با اتخاذ برنامه ریزی هایی با وزارت صنایع و معادن و ارتباطات و فناوری اطلاعات قصد داریم اثرات بحران جهانی را بر فناوری اطلاعات ایران حادث نکنیم.

وی با بیان اینکه دیر یا زود ایران اسلامی عضو سازمان تجارت جهانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: دولت باید از توان بخش خصوصی فعال در فناوری اطلاعات جهت پیروزمند بودن در سازمان تجارت جهانی استفاده بهینه کند.

عباس رمدانی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه اعضای نظام صنفی رایانه ای از تخفیف ویژه خرید سالن های نمایشگاه برخوردار شدند، افزود: 55 شرکت و فروشگاه فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ماشین های اداری در این نمایشگاه حضور دارند.

ششمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران تا 29 تیرماه در کیلومتر هفت جاده ساری به نکاء ساختمان وفاییان دایر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.